Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

Deze voorwaarden beschrijven de dienstverlening in de Europese Unie aangeboden door Pullpy, hierna te noemen als de Distributeur. De voorwaarden leggen de verantwoordelijkheden vast bij het niet of inadequaat leveren van diensten.

Door diensten van Pullpy af te nemen, gaat u akkoord met deze voorwaarden. Indien u niet akkoord gaat, wordt u verzocht geen gebruik te maken van de diensten.

Deze voorwaarden specificeren de aard en omvang van de diensten die Pullpy biedt, inclusief algemene voorwaarden van de diensten, contractvoorwaarden en de procedure voor het indienen van klachten.

DISTRIBUTIE

Pullpy BV
BE 0671491606
Adres: Posthof brug 6, 2600 Berchem, België
Klantenondersteuning E-mail: support@pullpy.nl

LEVERING

De levering vindt plaats binnen maximaal 2 dagen na ontvangst van de betaling, tenzij er bijzondere omstandigheden zijn. Verzendkosten worden gecommuniceerd bij het plaatsen van uw bestelling en worden toegevoegd aan de kosten van de producten. Alle producten zijn normaal direct uit voorraad leverbaar, maar soms kan een product tijdelijk niet beschikbaar zijn. We zullen u in dat geval informeren en het product zo snel mogelijk leveren.

Voor zendingen binnen Nederland worden pakketten verzonden via PostNL. Indien een pakket niet wordt afgehaald bij het afhaalpunt en naar ons wordt geretourneerd, dient de klant de kosten van een nieuwe verzending te betalen. Dit bedrag bedraagt €4,95, aangezien wij deze kosten ook moeten dragen.

WIJZIGING IN HET AFLEVERADRES

De bestelling wordt geleverd op het adres dat u heeft opgegeven bij de bestelling. Als u een fout ontdekt in het afleveradres nadat u de bestelling heeft geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via support@pullpy.nl. Wij kunnen echter niet garanderen dat het adres nog kan worden gewijzigd na de bevestiging van de bestelling. Wij zijn niet aansprakelijk voor leveringen aan een verkeerd opgegeven adres.

ANNULERING VAN BESTELLING

Eenmaal bevestigde bestellingen kunnen niet worden geannuleerd of gewijzigd. We kunnen niet garanderen dat wij tijdig kennis nemen van uw verzoeken tot annulering of wijziging. Neem voor het annuleren of wijzigen van een bestelling contact op via support@pullpy.nl, en vermeld daarbij uw bestelnummer.

ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN

De producten worden geleverd via Bpost. Voor zendingen binnen Nederland wordt gebruikgemaakt van PostNL. Als klant bent u verplicht de goederen persoonlijk in ontvangst te nemen. De voorwaarden voor het bestellen en betalen zijn te vinden op de website van Bpost en PostNL.

PROBLEMEN MET UW BESTELLING

We streven naar uw volledige tevredenheid met onze producten en diensten. Mocht er een probleem zijn met uw bestelling, neem dan contact op met een lokale distributeur. We zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden en het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

ONTBREKENDE OF DEFECTE PRODUCTEN

We streven ernaar om ervoor te zorgen dat uw bestelling zorgvuldig wordt afgehandeld. Mocht een product ontbreken of niet in goede staat aankomen, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op via support@pullpy.nl. Vermeld altijd het ordernummer. We zullen het product opnieuw versturen. Wij nemen geen kennis van meldingen na 14 dagen.

KWALITEITSCONTROLE

Onze producten worden streng gecontroleerd op kwaliteit. Als u van mening bent dat een product niet voldoet aan de kwaliteitseisen, neem dan contact met ons op via support@pullpy.nl. Indien wij bericht ontvangen over een fabricagefout, zullen we het product kosteloos vervangen. Als het product moet worden geretourneerd, zullen we een vervangend product sturen na ontvangst van het geretourneerde product. We vergoeden geen verzendkosten voor retourzendingen. Indien uit verder onderzoek blijkt dat het product defect was, zullen we ook de retourkosten vergoeden.

BETALING

Bestellingen kunnen wereldwijd via het internet worden geplaatst. In sommige landen is alleen vooruitbetaling mogelijk via het systeem aangeboden op de website.

  1. Betaling per betaalkaart: De winkel accepteert Maestro, Visa, MasterCard, PayPal. Transactiekosten worden in rekening gebracht bij de uitvoering van de overeenkomst na goedkeuring door de winkel. Informatie over de aanvaarding van de bestelling wordt per e-mail verstuurd.

  2. Betaling via bankoverschrijving: Betaling is mogelijk na het plaatsen van de bestelling. De klant kan het geld overmaken via het internet, bij een bank of postkantoor. Een rekeningnummer wordt per e-mail toegezonden. De bestelling wordt verwerkt na ontvangst van het bedrag op de bankrekening van de winkel.

TERUGBETALINGEN EN TE VEEL BETAALDE BEDRAGEN

Volgens de Wet op de consumentenrechten van 30 mei 2014, kan een consument een overeenkomst op afstand binnen 14 kalenderdagen zonder reden ontbinden, met uitzondering van de kosten voor het terugsturen. Voor het retourneren van het product, vul het contactformulier in op de website met een uitleg waarom u het product retourneert. Retour is alleen mogelijk als het product onaangeroerd en ongeopend is, de originele labels bevat, en geen gebruikssporen vertoont. De klant betaalt de verzendkosten voor de retourzending.

Het pakket moet worden teruggestuurd naar:

Posthof brug 6, 2600 Berchem, België

Indien we verplicht zijn om een terugbetaling te doen, zal dit binnen 14 werkdagen gebeuren. Als de betaling is gedaan via betaalkaart of elektronische overboeking, wordt de terugbetaling gedaan op de betaalkaart of bankrekening van waar de betaling oorspronkelijk kwam. In het geval van een traditionele bankoverschrijving, rembours of wanneer het bankrekeningnummer niet kan worden geïdentificeerd, wordt de terugbetaling gedaan op de rekening van de klant. Te veel betaalde bedragen worden overgemaakt naar de bankrekening van de klant op aanvraag. We behouden het recht om de identiteit van de klant te verifiëren die om een terugbetaling vraagt. We zijn niet verantwoordelijk voor mislukkingen of vertragingen bij terugbetalingen als de klant onjuiste persoonlijke gegevens doorgeeft.

SLOTBEPALINGEN

Pullpy behoudt zich het recht voor om eenzijdig wijzigingen aan te brengen aan de regels van de diensten en de kosten. Wijzigingen treden in werking vanaf het moment dat ze in het reglement zijn opgenomen. De wijzigingen zijn niet van toepassing op reeds bevestigde bestellingen.